Tisdag

Hej på er! Jag vet inte om jag redan sade det tidigare, men jag kommer blogga mer sällan nu på sommaren. Det kanske ni har märkt.
 Hursomhelst, igår började den andra jobbveckan. Vi gick till en lekpark & var där större delen av dagen. Nu leker de på min gård (vi är grannar) & jag sitter här & chillar. Ganska skönt att de är tre stycken (kusiner dessutom) så de hittar oftast på program åt sig själva. Jag fick ju tid att blogga! 
 I lördags var jag & hälsade på C & W på deras skribaläger. Sen for jag till J & E.  Resten av kvällen såg jag på Suits.
 I söndags var vi till J & E igen, hela familjen denna gång. Riktigt trevlig dag!
 Igår var det förresten ett år sen jag blev konfirmerad, känns dock som evigheter sen vi var på vår skriba.
 Nu måste jag fortsätta med riktiga livet, barnen har blivit uttråkade. Ha en bra dag! 👋🏼👋🏼


Fina vi var! (& är) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: